چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰۳

درباره پايتخت اتريش شهر وين بيشتر بدانيد

وين (Vienna)، پايتخت اتريش و يكي از پر بازديدترين شهرهاي اروپا، بيشتر جاذبه و تاريخ غني خود را به موقعيت جغرافيايي زيباي خود در حاشيه رودخانه دانوب مديون است. وين با وجود چشم اندازهاي تاريخي فوق العاده، مجموعه هاي باشكوه هنري، كاخ هاي پر زرق و برق، و ميراث استثنايي موسيقي كه هنوز هم در سالن هاي كنسرت و يكي از بزرگترين تالارهاي اپرا در جهان ادامه دارد، بازديدكنندگان بسياري را به خود جذب مي كند.

وين يكي از پرآوازه‌ترين شهرهاي جهان است و با عنوان «شهر موسيقي» و «شهر روياها» از آن ياد مي‌كنند. اگر قصد سفر به وين را داريد بايد بدانيد جاذبه هاي آن به قدري زياد است كه در يك مقاله نميگنجد. در ادامه شما را با بهترين جاهاي ديدني وين آشنا مي‌كنيم.

كاخ شونبرون (Schönbrunn Palace)

كاخ شونبرون يكي از باشكوه‌ترين كاخ‌هاي سلطنتي وين است كه قدمت آن به قرن هفدهم مي‌رسد و در اتريش ازجمله بناهاي داراي اهميت فرهنگي است. اين كاخ با ۱۴۴۱ اتاق جزو اصلي‌ترين جاذبه‌هاي گردشگري و جاهاي ديدني وين است. خاندان هابسبورگ سال‌هاي زيادي در اين كاخ زندگي كرده‌اند و چندين تن از امپراتوران اتريش نيز در همين كاخ متولد شده‌اند. كاخ شونبرون علاوه ‌بر تاريخي‌بودنش ازلحاظ ويژگي‌هاي معماري نيز جزو بناهاي شاخص محسوب مي‌شود. ساختمان اصلي كاخ به سبك باروك ساخته شده است و شكلي متقارن دارد.

جاهاي ديدني وين

رزو هتل آنلاين هتل هاي داخلي در وب سايت تاپ تريپ

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.